گزارش روزیاتو از نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهرات

تیر ۲۱, ۱۴۰۰ by بدون دیدگاه

تهران در آخرین روزای بهمن سرد ۹۵، نه فقط جشن گردشگری کشور بلکه پایتخت صنایع دستی ایران شد و دو نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی رو میزبانی کرد که با استقبال گسترده عاشقان صنعت تفریح و سفر و هم اینکه مشتاقان هنر ناب ایران زمین مواجه شد.

از جمله دیگه اتفاقات مهمی که در بهمن ماه در میدون نمایشگاهی روی داد، برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهرات و صنایع وابسته بود که ده ها فعال در مورد طراحی و تولید فلزات گرانبها رو در محل دائمی نمایشگاه های پایتخت گردهم آورد تا پایتخت نشینان، جدید ترین مدلای مصنوعات فلزی گرون رو تماشا کنن.

گردش مالی هرساله ۱۲۰۰ میلیارد دلاری صنعت طلا و جواهرات جهان، انگیزه خوبی واسه علاقمندان حقیقی و حقوقی این بخش س تا با بحث جذاب و باحال و هیجانی طلا و جواهرات تو یه نمایشگاه بزرگ آشنا شن.

سرویس گردشگری  ما گزارش امروز خود رو اختصاص داده به چیزی که در این محفل گرون و پر شور گذشت. با ما همراه باشین.

جشنواره طلا و نقره تو تهران

نهمین نمایشگاه بین المللی طلا و نقره تهران، میزبان گران بهاترین و در عین حال با مهم ترین مصنوعات فلزی فعالان صنعت طلا، جواهر و زیور آلات شد که از ۲۸ بهمن لغایت اول اسفند ماه سال جاری برگزار گردید. در نمایشگاه امسال، بیشتر از ۱۴۰ شرکت داخلی از  استانای جور واجور کشور به همراه ۱۰ شرکت خارجی، جدید ترین نتیجه های خود رو در برابر عاشقان طلا و جواهر قرار دادن.

گرون ترین نمایشگاه سال ۹۵ به وسیله محمد رضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت و با حضور بزرگان و فعالان صنعت طلا و جواهر سازی کشور در هفته گذشته گشایش شد.

در اتفاق طلایی امسال، شرکتایی از کشورای بلژیک، ترکیه، ‌ایتالیا، آلمان، ارمنستان، تایلند، انگلیس، جدید ترین تولیدات خود رو در غرفه های بزرگ، عرضه کردن.

در نمایشگاه امسال، شکلای جور واجور جواهرآلات، نقره، سنگای قیمتی، ساعت، ماشین آلات و وسیله آلات تراش و طراحی و تولید طلا، جواهر و نقره، در کنار دکوارسیون جور واجور مراکز تولید و عرضه طلا و جواهر در برابر دید عموم قرار گرفت.

بخوانید :   اعلام بازیگران نقش های رومن پولانسکی و چارلز مانسون در «روزی روزگاری در هالیوود»

شرکتایی که انگار در مورد خدمات فنی به شرکتای تولیدی طلا و جواهرات هم فعالیت می کردن، دستاودردهای خلاقانه خود رو در فضای بیرون نمایشگاه عرضه کردن که در این گفتار به نمونه هایی اشاره می شه.
صندوق ایمنی حفظ و نگهداری طلا و جواهر و سیستم تولید مه انبوه و سامانه های اطلاع رسانی شکلای جور واجور فلزات گرانبها در صرافی و طلا فروشیا، از جمله مقولاتی بود که در نمایشگاه امسال نظر بازدید کنندگان رو به خود جلب کرد.

در این اتفاق لوکس تهران، اتحادیه ها، انجمنا،‌ تشکلای مربوط به موضوع آموزش و تحقیق در مورد طلا و جواهرات در کنار دست اندرکاران بخش کشف، استخراج معادن طلا، نقره، جواهر و سنگ قیمتی هم در کنار فروشندگان، حضور داشتن.

فضای هشت هزار متر مربعی نمایشگاه طلا و جواهرات امسال که در کنار سالنای برگزاری نمایشگاه صنایع دستی تهران قرار داشت، دلیل شد تا حتی کسایی که به بحث طلا و سنگای قیمتی هم علاقه ای ندارن، از نمایشگاه بازدید کنن. بخاطر این، در چهار روز برگزاری نمایشگاه که از ۹ صبح تا ۵ عصر ادامه داشت، سالنای نمایشگاه پر از جمعیت بود.

جمعیتی که تحت تصمیمات امنیتی، از راه گیت کنترلی وارد سالن اصلی برگزاری نمایشگاه می شدن و نیروهای پلیس، با گشت زنی، تردد مردم در میان غرفه های گرون چند صد میلیونی رو رصد می کردن. در ادامه، نگاهی داریم به چیزی که در نمایشگاه امسال گذشت.

نمایشگاه امسال، فرصتی واسه آشنایی با دنیای مرموز سنگا هم بود که با حضور کارشناسان، مشتاقان سنگای قیمتی با خواص جور واجور این اکسسوریا آشنا می شدن.

گشتی مصور در نمایشگاه طلا و جواهرات ۹۵

آخرین اطلاعات از نمایشگاه های بین المللی تهران تا آخر سال رو در این نشانی دنبال کنین.