اعلام بازیگران نقش های رومن پولانسکی و چارلز مانسون در «روزی روزگاری در هالیوود»

تیر ۲۱, ۱۴۰۰ by بدون دیدگاه

از روزی که کوئنتین  تارانتینو اعلام کرد که پس از ساخت یکی دو فیلم از دنیای سینما خداحافظی می کنه روزای زیادی میگذره و ایشون الان مشغول آماده سازی پروژه یکی مونده به آخر خود با نام «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) است. آخرین خبر در مورد فیلم جدید، جنجالی و پرستاره تارانتینو اینه که ایشون بازیگران نقشای جوونی رومن پولانسکی، کارگردان مشهور لهستانی، و چارلز مانسون رو پیدا کرده.

داستان این فیلم که در تابستون سال ۱۹۶۹ در لس آنجلس اتفاق می افته گریزی به داستان حمله خونواده چارلز مانسون به شارون تیت و مهمانانش و قتل آزار دهنده اونا داره.
هر چند قتلای خونواده مانسون بخشی مهم از داستان این فیلمه اما حجم بیشتر داستان «روزی روزگاری در هالیوود» در مورد یه ستاره قبلی سریالای وسترن با نام ریک دالتون (لئوناردو دی کاپریو) است که واسه برگشت به دنیای هالیوود همراه با دوست قدیمی و بدلکارش کلیف بوث (برد پیت) سخت در تلاشه. این فیلم ستارگان بسیاری رو به خدمت گرفته، از جمله آل پاچینو، داکوتا فنینگ، جیمز ماردسن، امیل هرش، کلیفتون کالینز جونیور، تیم روث، برت رینولدز و مارگو رابی که نقش شارون تیت رو بازی می کنه.

حالا هم بازیگران دو شخصیت مهم و اصلی داستان یعنی رومن پولانسکی، شوهر شارون تیت، و چارلز مانسون هم به وسیله تارانتینو انتخاب شدن. براساس گزارش هالیوود ریپورتر، رافائل زاویروچا، بازیگر لهستانی نقش جوانیای رومن پولانسکی رو در فیلم جدید تارانتینو بازی می کنه.
بیشتر نقشش در فیلمای لهستانی و به زبون لهستانی بوده اما در مینی سریال «جاسوسان ورشو» (Spies of Warsaw) از شبکه بی بی سی هم به عنوان یه سرباز لهستانی در مقابل دیوید تننت بازی کرده. مشخص نیس که نقش اون در این فیلم تا به چقدر مهم باشه چون در وقتی که تیت و دوستانش به وسیله خونواده مانسون به قتل رسیدن، پولانسکی در حال ساخت یه فیلم در اروپا بود.

رومن پولانسکی  فرانسوی-لهستانی در سال ۱۹۶۸ با شارون تیت ازدواج کرد و سال بعد بود که اعضای خونواده چارلز مانسون، همسر باردار اونو همراه با دوستانش، جی سبرینگ، ابیگیل فولگر، ووجسیچ فرایکوفسکی و استیون پرنت، در خونه ای که به تیت و پولانسکی تعلق داشت به شکل فجیعی به قتل رساندند.

بخوانید :   از ۱۰ فیلم و سریال برتر سال ۲۰۱۸ از نگاه «موسسه فیلم آمریکا» تا اجرای اسکار توسط «کوین هارت»

زاویروچا در این فیلم در مقابل مارگو رابی بازی می کنه که نقش شارون تیت رو رو دوش داره.
نقش مهم و جنجالی دیگه این فیلم یعنی چارلز مانسون هم براساس گزارشا به دیمون هریمن رسیده. هریمن رو بیشتر به خاطر نقش دیویی کرو در سریال «تایید شده» (Justified) می شناسن.

جدای از این که نقش دیمون هریمن در کالبد چارلز مانسون در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» تا به چقدر برجسته باشه، کوئنتین تارانتینو هیچ وقت طرفداران خود رو ناامید نکرده و با در نظر گرفتن بازیگرانی که واسه این فیلم پرستاره خود انتخاب کرده، جمع ستاره های اون کامل به نظر می رسه.

باید منتظر موند و دید که پرسروصداترین فیلم تارانتینو که در وقتی نامشخص در سال ۲۰۱۹ اکران می شه چه از آب درخواهد اومد هر چند با در نظر گرفتن همه بحثا و جنجالای مربوط به این فیلم در یکسال گذشته میشه توقع داشت که «روزی روزگاری در هالیوود» یکی از بهترین و پرفروش ترین کارای ایشون باشه. واسه گرفتن اطلاعات کامل در مورد بازیگران این فیلم و نقشی که هر کدوم بازی می کنن به این لینک مراجعه کنین.

آل پاچینو هم به پروژه جاه طلبانه «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته کوئنتین تارانتینو ملحق شد

تاریخ اکران فیلم جدید و جنجالی کوئنتین تارانتینو مشخص شد

چارلز مانسون خبیث و خونواده اش؛ پروژه جدید و پر از خشونت کوئنتین تارانتینو

۹ قاتل سریالی که در فصل دوم سریال «شکارچی ذهن» به اونا پرداخته می شه