جزییاتی جالب از تغییرات فاحش فصل نهم سریال «مردگان متحرک» با انتشار اولین عکس

تیر ۲۱, ۱۴۰۰ by بدون دیدگاه

اگه شمام از طرفداران سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) هستین و انتظار پخش این سریال از ماه اکتبر (مهر) رو می کشید باید خود رو واسه تغییرات بزرگ و زیادی آماده کنین. در اولین عکسی که از فصل نهم این سریال منتشر شده، تماشاگر این هستیم که شخصیت میشون (دانای گوریرا) سوار بر اسب، گروهی از همراهانش رو به سمت جلو راهنمایی می کنه.

به گفته آنجلا کانگ، شورانر جدید سریال «مردگان متحرک»، نشون دهنده سختی هی و مشقاتیه که گروه ریک و همراهانش در ادامه داستان با اون مواجه می شن طوری که اونا واسه زنده موندن و ادامه مقابله خود با مردگان مرگبار و زندگان بدذات چاره ای جز روی آوردن به سلاحای قدیمی و اسباب و وسایل گذشته دور ندارن.

کانگ در این باره اینجور میگه:” ما به بررسی شرایطی می پردازیم که در اون وسایل و ساختارهای دست ساز بشر نابود شدن. زیرساختایی مانند جاده ها و پلا در حال تغییر بوده و فرو ریختن. هم اینکه به بررسی اتفاقاتی که بعد از کاهش شدید منابع غذایی اتفاق می افته می پردازیم. یه حال و هوای وسترن جذاب در حال شکل گیریه. ما داریم به زمونه ای وارد میشیم که خیلی از چیزایی که در فصول قبلی دیده ایم از بین رفته ان، از این رو اونا به جای خودروها از این اسبا و کالسکها واسه رفت و اومد استفاده می کنن”.

هم اینکه کانگ در اشاره با تغییرات زیادی که در ادامه سریال رخ میده گفته که این تغییرات در فصل نهم سریال «مردگان متحرک» شروع فصلی جدید در این سریال میشه. در حالی که شخصیتای اصلی داستان واسه انسجام و اتحاد بیشتر و البته پیدا کردن فرصتی واسه زندگی بهتر تلاش می کنن، همه چیز اون طور که برنامه ریزی شده پیش نمی ره و اینجوری ایده آرمانشهری که اونا واسه چند سال تو ذهن داشتن، اونطور که اونا فکر میکردن محقق نمی شه.

کانگ اضافه می کنه:” ما گروهمان رو می بینیم که به روشای جور واجور انسجام خود رو حفظ می کنن اما تماشاگر تغییراتی در این راه در چگونگی تعامل اونا با همدیگه هستیم.
از بعضی جهات می بینین که بعضی از اتفاقات اون طرف دیوونه وارترین خیالات افراد گروه اتفاق می افته اما جداییا و شکافایی هم هست”. شاید بزرگ ترین جدایی فصل نهم سریال «مردگان متحرک» وقتی اتفاق بیفته که اندرو لینکلن، به عنوان بازیگر اصلی سریال، که از فصل اول رهبری گروه در مقابله با مردگان رو رو دوش داشته، ً از داستان، طوری تا حالا نامشخص، حذف می شه.

بخوانید :   از ۱۰ فیلم و سریال برتر سال ۲۰۱۸ از نگاه «موسسه فیلم آمریکا» تا اجرای اسکار توسط «کوین هارت»

لینکلن اوایل سال میلادی الان اعلام کرده بود که می خواد در فصل نهم با شخصیت ریک گریمز خداحافظی کرده و فقط در چند اپیزود از فصل نهم سریال حضور داشته و این مثل خداحافظی ایشون با «مردگان متحرک» میشه. با حذف شدن شخصیت کارل، در فصل هشتم که پسر داستانی ریک گریمز بود، انگار فصل نهم بیشتر از هر زمان دیگری از خونواده ریک خالی میشه و نقش بیشتری به میشون و داریل می رسه که به نظر می رسید رهبران آینده گروه باشن. با امید به اینکه این تغییرات ایجاد شده در سریال، باعث شه که دوباره تماشاگران به سمت این سریال جذب شده و بعد از چند فصل تماشاگر افزایش تماشاگران سریال و یا دستکم متوقف شدن ریزش اونا باشیم.

اولین اپیزود فصل نهم سریال «مردگان متحرک» در اوایل مهر ۱۳۹۷ پخش می شه.

جون برنثال با نقش «شین والش» به سریال «مردگان متحرک» برمی گرده؟

خبر شوکه کننده واسه طرفداران سریال «مردگان متحرک»: حذف اندرو لینکلن در فصل نهم

آدمی در دنیای آخرالزمانی «مرده های متحرک» چند سال دووم میاره؟