بازیگران سریال دیو و ماه پیشونی با بیوگرافی در فیلم اسکای

فروردین ۱۸, ۱۴۰۲ by بدون دیدگاه

بازیگران سریال دیو و ماه پیشونی با بیوگرافی در فیلم اسکای

سریال دیو و ماه پیشونی جدیدترین ساخته حسین قناعت ویژه کودک و نوجوان است که با قصه جذابی همراه بوده و فضای شاد و موزیکالی دارد. قناعت که از پیشروترین فیلمسازان در سینمای کودک و نوجوان به حساب می‌آید و آثاری چون دزد و پری، قهرمانان کوچک، لازانیا، والدین امانتی و… را کارگردانی نموده است، در جدیدترین اثر خود به سراغ بازیگران طنازی چون علی صادقی رفته و بر جذابیت‌های این اثر نمایش خانگی افزوده است.

در ادامه این بخش از فیلم اسکای به معرفی بازیگران سریال دیو و ماه پیشونی، عوامل و سازندگان سریال کودک و نوجوان فیلیمو، خلاصه داستان سریال دیو و ماه پیشونی و زمان پخش و دانلود سریال دیو و ماه پیشونی پرداخته ایم.

آشنایی با بازیگران دیو و ماه پیشونی

علی صادقی

متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر سریال های ایرانی است. نام اصلی او علی عباس صادق است. او فوق دیپلم کامپیوتر دارد. وی بازیگر سریال های طنز ایرانی می باشد. وی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرده و با بازی در سریال خانه به دوش و متهم گریخت به اوج شهرت رسید. او دارای مدرک فوق دیپلم کامپیوتر است و بازی در فیلم سینمایی ایکس لارج، عشقولانس و پیتزا مخلوط را در کارنامه هنری خود دارد. علی صادقی پس از خداحافظی از دنیای بازیگری تصویری از تغییر چهره خودش در اینستاگرام منتشر کرد.

افسانه بایگان

متولد ۲۶ دی ۱۳۴۰ در تهران، بازیگر است. فضل‌الله بایگان(بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده) عموی اوست. وی در سنین کودکی بسیار به ادبیات علاقه‌مند بود و تصور می‌کرد که در رشته ادبیات و یا در رشته حقوق تحصیل می‌کند، اما سرنوشت مسیر دیگری را برایش رقم زد.
افسانه بایگانافسانه بایگان و ستایش موسوی از بازیگران دیو و ماه پیشونی

حسن پورشیرازی

در سال ۱۳۳۶ متولد شد. همسر وی «مهناز افضلی» بازیگر می باشد. همچنین او لیسانس تئاتر است. وی از بازیگران طنز سریال دیو و ماه پیشونی می باشد.

لیلا اوتادی

متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران، بازیگر ایرانی است. او مدرک معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران دارد. وی با فیلم «چشمان سیاه» ساخته ایرج قادری فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

رامین ناصرنصیر

متولد ۱۱ بهمن ۱۳۵۴ درتهران، بازیگر و کارگردان ایرانی است. وی از جمله بازیگرانی بود که با مجموعه‌های طنز موفقی که در دهه ۷۰ از تلویزیون پخش شد، خود را به مخاطبان معرفی کرد و با توانایی بالایی که در حرفه خود، خصوصا عرصه طنز داشت، توانست در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یکی از چهره‌های محبوب شود.

بخوانید :   راهنمای جامع و کامل خرید لوازم جهیزیه

میرطاهر مظلومی

متولد ۱۳۵۰ در تهران است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۰ با فیلم ساقی آغاز کرد. وی از بازیگران دیو و ماه پیشونی می باشد.

علی کاظمی

متولد ۱۲ فروردین ۱۳۴۵ در تهران، بازیگر است. از مهم‌ترین آثار علی کاظمی می‌توان به بازیگری در سریال شب‌های برره، سریال جایزه بزرگ و سریال نقطه‌ چین اشاره کرد.

آتش تقی پور

در سال ۱۳۲۴ در خوی متولد شد. دیپلم ادبی را در ارومیه گرفت و در سال ۱۳۴۵ وارد دانشکده ی هنرهای دراماتیک شد. در سال ۱۳۴۹ در رشته ی بازیگری و کارگردانی فارغ التحصیل شد و بعنوان بازیگر با کارگاه نمایش در چندین اجرا همکاری کرد. اولین کار حرفه ای او بازی در نمایش حکومت زمانخان به کارگردانی رکن الدین خسروی بود که در سال ۱۳۴۶ ـ ۱۳۴۵ در تالار سنگلج به اجرا درآمد.
بازیگران دیو و ماه پیشونیسارا محمدی در دیو و ماه پیشونی

عسل قرایی

یکم دی ماه سال ۸۷ در تهران متولد شد. . او بازیگری را از ۶ سالگی شروع کرد و در آثاری همچون «سرکوب»، «ماموریت غیرممکن»، «بانوی سردار»، «لالا کن»، «ناهید»، «دزد و پری» به عنوان «بازیگر» حضور داشته است.

دیگر عوامل

کارگردان: حسین قناعت، تهیه کننده: مهدی یاری، مدیر تصویربرداری: محمد حسن پور، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: عقیل تقی زاده، مدیر تولید: وحید مرادی، طراح گریم: مهرنوش طبیبی، صداگذار: آرش قاسمی، طراح صحنه: رضا سلیمانی، طراح لباس: ماهرخ سلیمانی پور، تدوین‌: سیامک مهماندوست، مدیر صدابرداری: احمد صالحی، مدیر تدارکات: مهدی نصراللهی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: ماندانا خانزاده، رنگ و اتالوناژ: امیر ولی خانی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: مهران عبدی، مشاور رسانه ای: منصوره بسمل.

منبع: فیلم اسکای