پین تثبیت رزوه دار

بهمن ۱۹, ۱۴۰۱ by بدون دیدگاه

بوده که این نوع پین تثبیت رزوه دار سایز 100*6 mm، ساخت ایتالیا، برند نووارت، به عنوان یک سیلندر مخروطی شکل قابل ارائه خواهد بود، داخل این نوع پین ها اغلب از رزوه برخوردار می باشد . جهت اتصال اشیا پین تثبیت رزوه دار بسیار کاربردی خواهد بود ، جهت استفاده در قالب ها برای باز و بستن شدن روی هم قرار گرفتن قالب، این اتصال اجازه خواهد داد تا در نقطه مفصلی و چرخشی، مکانیکی این اتصال بهره برداری گردد .امروزه مراکز زیادی این نوع محصول را ارئه می کنند که از دیگر موارد کاربردی در این خصوص می توان به سنبه پران و پران گرمکار نیز اشاره نمود.

 

خرید سنبه پران

سمبه پراننیز به عنوان کالایی پرمصرف ، جهت بیرون انداختن قطعه از قالب کاربرد دارد و از قطر 0.5 میلیمتر تا 30 میلیمتر ساخته می شود که مجموعه کا اس پی ابعاد بزرگ تر را هم به شکل سفارشی تولید می نماید. به طور معمول استاندارد ارتفاع سنبه از 80 میلیمتر تا 315 میلیمتر و تا 1 میلیمتر به شکل سفارشی تولید می گردد. این محصول به صورت استاندارد جهانی در زاویه 32 درجه ساخته می شود که میان صفحه و پران قالب پلاستیک تعبیه می شود تا در زمان تحلیه ، قطعه به جلو و عقب حرکت نماید

سنبه چیست؟

سنبه از قطعاتی است که تنوع ابعادی بسیار بالا را به خود اختصاص می دهد که به نوعی هر یک کاربردی جدا دارد. یکی از صنایع مهم کشور قالبسازی به شمار می رود که به علت وابستگی دیگر صنایع به آن به عنوان صنایع مادر نیز شناخته می شود .قطعات بسیار مختلفی در صنعت قالب سازی کاربرد دارد که هر یک از آن ها استفاده ای خاص به خود اختصاص داده است. قالب تزریق قطعات پلاستیک یکی از انواع قالب بوده که از آن جهت تولید قطعات پلاستیکی بهره برداری می گردد. به طور کلی قالب دارای دو فک اصلی می باشد که قطعات روی آن‌ ها قابلیت نصب دارند و قطعه در دل آن‌ ها شکل می پذیرد .

مواد اولیه مذاب در قالب پلاستیک، درون قالب تزریق ده تا محصول نهایی به دست آید .ولی موضوعی که در این خصوص ایراد دارد عدم آزادسازی قطعه تزریق .شده. در قالب بوده که در این صورت تزریق مجدد مواد و همچنین پرس دوباره ، قالب می ‌تواند صدمات جدی به سیستم وارد کند .

 

خرید پران گرمکار

پران گرمکار از فولادهای H10 تا H19 بوده که از کروم تولید می شود .در مواردی از افزودن تنگستن ، مولیبدن،وانادیوم و کبالت بهره برداری می گردد. در این گروه محتوای کربن نسبتا کم و در حدود (۰٫۳۵ – ۰٫۴۰)% حفظ می گردد. این مقدار در کنار محتوای کم سایر عناصر آلیاژی کلی ، منجر به افزایش تافنس در سختی طبیعی در حدود ۴۰۰ تا ۶۰۰ راکول سی می گردد.میزان کروم بالا در فولادهای این گروه در کنار کربن کم،سخت شدگی در عمق را تضمین می کند. به طور کلی می توانند این فولادها را در هوا خنک نمود در بخشی هایی با سطح مقطع ۳۰ سانتیمتر هم به سختی کامل دست یابند.

بخوانید :   عصاره چای سبز

خصوصیات فیزیکی و مکانیکی فولاد گرمکار

  • فولادهای ابزاری گرمکار می بایست تا در برگیرنده خصوصیات فیزیکی و مکانیکی زیر باشند:
  • مقاومت بالایی را در برابر تغییرات ناخواسته ی شکلی در دمای کاری به نمایش بگذارند.
  • مقاومت خوبی در برابر شوک های حرارتی نشان دهند
  • در برابر سایش در دمای کاری مقاومت خوبی داشته باشند.
  • در حین عملیات حرارتی در برابر تغییر شکل مقاومت داشته باشد
  • ماشینکاری خوب در شرایط آنیل شده امکان پذیر باشد

در تمام دنیا حرفه قالبسازی به عنوان صنعتی مادر شناخته شده است که باعث رشد و توسعه سایر صنایع گردیده. اکثر صنایع تولید کالاهای مصرفی همچون خودرو سازی، غذایی، دارویی، لوازم خانگی و … به صورت مستقیم به قالبسازی وابسته اند. حتی بسیاری از سایر صنایع مادر نیز همچون نفت، گاز و پتروشیمی، به صورت غیر مستقیم از پیشرفت این صنعت بهره مند می شوند. اهمیت قالبسازی به اندازه ای بالا می باشد که رشد و بالندگی تولید بومی را بدون توسعه آن نمی توان تصور کرد.

گروه فرم و برش این افتخار را دارد که دارای بیش از چند دهه تجربه در زمینه تامین قطعات استاندارد قالب و ابزار تراش، دانش مهندسی مکانیک در طراحی جامدات، و ارتباطات گسترده بین المللی را دارد و توانسته با همکاری دیگر فعالان این صنعت در راستای رشد و توسعه آن تلاش نماید. محصولات ارایه شده در این مجوعه شامل طیف متنوعی از قطعات استاندارد قالب شامل: انواع کفشک قالب، بلوک قالب تزریق پلاستیک، انواع میل و بوش راهنما، انواع پران های معمولی و گرمکار (نیتراته)، سنبه های برش، فنر قالب، بوش اسپرو، ملزومات و مواد مصرفی پولیش و پرداخت، ابزار های براده بردای و تراش فلزات، و سایر قطعات و ابزار های مورد نیاز صنعتگران عزیز به ویژه جامعه خدوم قالبسازان کشور می باشد. شایان ذکر است می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع محصولات نامبرده به وب سایت formoboresh.com مراجعه نمایید.