راهنمای خرید ضخامت لوله کاروگیت + { به رو ز ترین قیمت 2022}

خرداد ۱۰, ۱۴۰۱ by بدون دیدگاه

عدم مقاومت کافی و عایق نبودن اتصالات، سبب نفوذ پساب به محیط زیست و نفوذ ریشه های گیاهان به داخل خطوط و شبکه های فاضلاب شده و مسیر را ضخامت لوله کاروگیت مسدود می نماید. در صورت وجود خطر نفوذ ریشه درختان، استفاده از لولههای PVC اولین اولویت انتخاب لوله و آخرین اولویت، لولههای سفالی و بتنی میباشد. در اوایل عرضه اتصالات کاروگیت به بازار، تنوع در سایز بندی وجود نداشت اما به تدریج با افزایش کاربرد لوله های کاروگیت در صنایع مختلف، اتصالات متنوعی از قبیل کوپلرها، زانوها و سه راه تجاری تولید و وارد بازار گردید. در هر صورت، شرکت هایی مختلفی را در گوشه و کنار کشورمان می توانیم پیدا کنیم که این گونه از لوله را تولید می کنند و به بازار عرضه می دارند. خرید لوله های کاروگیت در ایران، تهران، اصفهان و شهر های حومه توسط گروه کارخانجات انرژی سازان با افتخار عرضه می شود. با اعمال فشار بر روی لوله های کاروگیت، لوله بلافاصله منعطف می شود و با گذشت زمان اجازه می دهد تا بار به خاک مجاور منتقل شود.

 

مواد باید به گونه ای باشد که تحت اعمال شرایط مناسب و فشار لازم جریان یافته و با حذف شرایط به حالت جامد درآید. یکی از نکات خوب که شما را می تواند برای خرید این گونه مجاب کند این است که؛ این لوله در شاخههای ۶ متری تولید میشود، در لوله های گذشته اگر دو لوله ۶ متری را می خواستیم به هم اتصال دهیم باید این لوله را با هزینه بسیار به دست استاد کار می سپردیم و استاد کار با جوش این دو لوله را به هم اتصال میداد اما لوله کاروگیت قطر به این شکل اتصال نمی یابد و به راحتی به یک دیگر اتصال می یابد زیرا یک سر لوله به شکل یک سر لوله به شکل مادگی تولید می شود. لوله زهکش نیمه مشبک کاروگیتی را در سازهای ۱۱۰ تا ۳۲۰۰ در شاخههای ۶ متری بصورت اتصال سرخود (کوپلر سرخود) و یا ۱۲ متری تولید نمود. در زیر سایز های لوله کاروگیت را به میلیمتر و اینچ تعریف نموده ایم تا در صورت نیاز مقایسه ای از لحاظ ابعادی داشته باشید.

قطر ۲۰۰mm: مقاومت حلقوی این نوع لوله ۶۴ بوده و می تواند تا ۱۵ متر زیر خاک، بدون هیچگونه مشکلی کار خود را انجام دهد و به همین دلیل مصرف بالایی به عنوان لوله فاضلاب دارد. باکیفیت ترین لوله کاروگیت مقاومت بسیار زیادی از خود در برابر آسیب دیدگی نشان می دهد. آسیب های حین کار نیروی انسانی و همچنین تجهیزات در هنگام استفاده از اتصالات کاروگیت بسیار کاهش یافته و می توان از مهمترین مزایای این اتصالات از آن یاد کرد. این محصول نمی گذارد هیچگونه رسوبی به آن نفوذ کند و از آسیب دیدگی های مختلف خود جلوگیری می کند. برترین برند ایرانی در زمینه تولید لوله کاروگیت از مواد پلی اتیلن درجه یک در خط تولید خود استفاده می کند. قابلیت انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر بارهای ضربهای و کاهش مقاومت اصطکاکی از جمله مواردی است که سبب محبوبیت این برند در میان لولههای کاروگیت دیگر شده است. دوستدار محیط زیست بوده و با توجه به انواع دیگر پلاستیک، از کربن کمتری برای ساخت آن استفاده شده است. برای ارسال لوله کاروگیت هزینه حمل بسیار اثرگذار است و این لوله کاروگیت برای اینکه به کشور اذربایجان ارسال شود بسیار هزینه حمل کمتری دارد. در این مقاله به بررسی زهکشی و سیستم های مورد استفاده برای حصول بهترین نتیجه خواهیم پرداخت.

 

هنگامی که از سیستم ساکت و اسپیگوت استفاده می شود، اورینگ و کوپلر هر دو باید با روان کننده غیر نفتی و مناسب روانکاری شوند. یکی از مثال هایی که می توان برای این نوع اتصالات ذکر نمود، اتصالاتی است که در سیستم آب و فاضلاب به کار گرفته می شود، به دلیل وزن بالای سیالات در لوله های کاروگیت نیاز است از انواع مستحکم اتصالات بهره بگیرد. نحوه ساخت اتصالات کاروگیت به صورت یکپارچه بوده و به وسیله دستگاه تزریق ساخته می شود، دارای واشر بوده و از نشت سیالات جلوگیری می کند. دارای عمر طولانی هستند. لوله های کاروگیت به دلیل وزن کمی که دارند، سهولت در جابجایی، عمر بسیار زیاد، عدم پوسیدگی و زنگ زدگی سطح داخلی و… لوله ها و اتصالات با توجه به جنس آن ها، کاربرد مختلفی در صنایع دارند، جنس برخی از لوله ها و اتصالات مانند PVC که از پلی وینیل کلراید ساخته شده است، بسیار سخت است. نسل جدید لوله ها و اتصالات محصولات کاروگیت هستند که از جنس پلی اتیلن ساخته شده و همچنین با نام اتصالات دو جداره نیز اطلاق می گردد. این لوله ها که یکی از جدید ترین و بهترین مدل های لوله در سراسر جهان هستند، برای اولین بار در سال 1965 میلادی تولید شدند.

بخوانید :   خرید عطر ادکلن اورجینال با قیمت مناسب

 

از مزیت های اصلی این اتصالات که سبب برتری نسبت به جنس های دیگر اتصالات شده است می توان به مقاومت بالا و نصب آسان آن اشاره نمود. لوله های کاروگیت برای اتصال به یکدیگر، نیازمند اتصالاتی از جنس خودشان هستند بنابراین اتصالات آن نیز مانند لوله های کاروگیت از پلی اتیلن بوده و دارای ساختاری دوجداره است. اتصالات کاروگیت با رفع محدودیت ها و عیوب مدل هایی با جنس مختلف، توانسته جایگزین مناسبی برای انواع اتصالات باشد. تولید لوله کاروگیت در ایران بسیار گسترش یافته است و در تولید این محصول تولید کننده ها از پلیمر های پلی اتیلن با قابلیت های منحصر به فرد استفاده می کنند. این سایز لوله های دوجداره پلی اتیلنی دارای قطر داخلی 20 اینچ و در حالت استاندارد قطر خارجی 22 اینچ می باشد. دارای مقاومت مکانیکی 4 کیلونیوتن بر مترمربع تا 63 کیلو نیوتن بر متر مربع. در واقع می توان گفت لوله های کاروگیت بر حسب فشاری که تحمل می کنند به سه بخش تقسیم بندی می شوند. نمایندگی های فروش اینترنتی محصولات کاروگیت در ایران توانسته اند، با بررسی و شناسایی سلایق مشتریان خود، در بازار محصولات لوله و اتصالات، جایگاه خاصی پیدا کنند. لوله کاروگیت قم درسایز های مختلف موجود است و قیمت و هزینه مناسبی دارد و کیفیت بالایی دارد امکان ارسال لوله کاروگیت به همه ی شهر های ایران از قم فراهم است.

 

این لوله کاروگیت همان لوله کاروگیت تهران و گرمسار است که امکان ارسال به شهر های مختلف ایران با قیمت مناسب و فشار های مختلف در ان فراهم است. همچنین این لوله ها به نسبت سایر لوله ها مقرون به صرفه تر هستند. فروش عمده لوله کاروگیت در این مرکز با کاهش هزینه ها رو به رو شده است و مشتریان که قصد خرید عمده این محصول را دارند میتوانند از این شرایط فوق العاده نهایت استفاده را ببرند. تنها تفاوت این دو مدل لوله کاروگیت در روش تولید آن ها دیده می شود. در نتیجه همچون قیمت طلا، قیمت لوله ها نیز بصورت لحظه ای تغییر می کند. اتصالات از جمله مهم ترین لوازم برای لوله های کاروگیت هستند و کاربرد اصلی آن در هنگام تغییر مسیر لوله های کاروگیت، اتصال انواع لوله های کاروگیت به یکدیگر و اتصال لوله کاروگیت به منهول و دریچه منهول محرز می گردد. لوله 200 کاروگیت یکی از پرمصرف ترین لوله های فاضلابی در سطح کشور می باشد. لوله های کاروگیت فاضلابی برای منتقل کردن سیالات و پساب های فاضلابی و صنعتی مورد توجه قرار میگیرند.

 

پایپ جکینگ روشی برای نصب لولههای بتنی به منظور زهکشی آبهای سطحی و یا شبکه فاضلاب شهری درکشورهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرد پایپ جکینگ برای نصب لولههای زیرزمینی بدون ایجاد مزاحمت برای تأسیسات روزمینی و قطع ترافیک عبوری ازسطح زمین است. یکی از فواید منهولهای کاروگیت این است که در برابر سولفید هیدروژن مقاوم است و جلوی پوسیدگی و خوردگی را میگیرد. لوله کاروگیت دوجداره قدر از یک لایه بیرونی که به صورت حلقوی است تشکیل شده ، که رنگ آن به رنگ مشکی است و لایه داخلی آن که به رنگ زرد است و بسیار لیز است به دلیل این است که ضایعات فاضلابی را از خود به خوبی عبور دهد. مقاومت شیمیایی بالایی از خود شان نشان می دهند. در مقابل، لوله های “صلب” (ساخته شده از بتن، آهن و سنگی) می توانند عملکرد ایستایی خوبی داشته باشند اما به دلیل نیاز به نیروی زیادی برای جا به جایی و مقاومت کم در برابر مواد شیمیایی، هزینه های نصب آن افزایش می یابند. بتن برای نیروی فشاری، و تقویت کننده برای نیروی کشش طراحی شده است.