نرم افزار طراحی لوگو (+مزایا +قابلیت ها) گرافیستار

شهریور ۲۴, ۱۴۰۱ by بدون دیدگاه

 

نرم افزار طراحی لوگو (+مزایا +قابلیت ها) گرافیستار

نرم افزار طراحی لوگو در اصل برنامه ای است که می تواند به صورت آفلاین یا آنلاین برای ایجاد طرح های لوگو بر اساس رنگ های برند و طرح کلی ارائه شده توسط برند یا کاربر عمل کند و البته، نرم افزار طراحی لوگو با کیفیت باید اجازه دهد تا لوگوهای واکنش گرا (Responsive) ارائه شوند. آرم‌های واکنش‌گرا آنهایی هستند که می‌توانند به راحتی برای مواد خلاقانه مختلف و کانال‌های بازاریابی بر اساس الزامات برند و تکامل برند تغییر داده شوند. و برای این کار، نرم افزار طراحی مبتنی بر برداری بهترین راه است.

بنابراین، هنگامی که با یک نرم افزار یا لوگوی خاص دوره طراحی لوگو پیش می روید، حتماً یک ماکت لوگو را با مواد مختلف برندسازی امتحان کنید. در دراز مدت، یک انتخاب محکم برای سفر طراحی شما همه کاره خواهد بود. دوره آموزش طراحی لوگو حرفه ای را از صفر تا صد در گرافیستار یاد بگیرید:

https://graphi-star.com/landing/tutorial-design-logo-illustrator/

بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای ایجاد لوگو

1. Adobe Illustrator – بهترین نرم افزار طراحی لوگو به طور کلی
رابط کاربری Adobe Illustrator
رابط کاربری Adobe Illustrator.

همانطور که نرم افزار طراحی لوگو می گوید، Adobe Illustrator به طور کلی بهترین نرم افزار طراحی لوگو است. چرا؟ دو دلیل – مقیاس پذیری و پاسخگویی. نرم افزار طراحی مبتنی بر وکتور مانند Illustrator بهترین برای ایجاد لوگو است. در بین بهترین سایت های آموزش برنامه های گرافیک و تدوین می توان به فرادرس، سریع آسان، گرافیستار، فرانش، موشن کده و دانشجویار اشاره کرد.

Illustrator خطوط صاف را تضمین می‌کند که می‌توانید آن‌ها را برای مطابقت با وضوح‌های مختلف و دارایی‌های خلاقانه تنظیم کنید.

ویژگی اضافی که در این نرم افزار گنجانده شده است گزینه های همکاری، آموزش های یکپارچه و پشتیبانی از دارایی های سه بعدی است.

با آرم‌ها و رنگ‌های برند، اطمینان حاصل کنید که دارایی‌هایتان دارای تغییراتی است که از دستورالعمل‌های برند پیروی می‌کند. و با Illustrator، می توانید همه این کارها را انجام دهید در حالی که دارایی های خود را در یک فایل اصلی واحد نگهداری کنید.

همچنین، اگر می دانید که چگونه می توانید از تخفیف Adobe Students and Teachers استفاده کنید (فقط مراحل صحیح را دنبال کنید)، می توانید Illustrator را به همراه چندین نرم افزار طراحی دیگر با قیمتی شگفت انگیز و مقرون به صرفه تهیه کنید. و اگر آماده تعهد نیستید، می توانید آن را با یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه امتحان کنید. اگر علاقه مند هستید، مقاله ما را در مورد نحوه دانلود رایگان Illustrator بررسی کنید.

2. Looka – یک انتخاب بسیار عالی برای مبتدیان

Looka یک انتخاب طراحی محکم است که با طراحی سرگرم کننده و کاربر پسند همراه است. این برنامه طراحی لوگو طرح‌های لوگوی شما را به‌عنوان فایل‌های JPEG و PNG و همچنین گزینه‌های فایل برداری مانند SVG و EPS ذخیره می‌کند و آن را برای مقیاس‌پذیری راحت می‌کند.

Looka شما را در فرآیند طراحی لوگو راهنمایی می کند. شما می توانید عناصر خاصی را که می خواهید با برند خود مرتبط کنید اضافه کنید و آنها را از طریق نمادها و نمادها درج کنید. به غیر از این، می توانید احساس کلی را که می خواهید انتخاب کنید و همچنین طرح رنگی را که ترجیح می دهید انتخاب کنید.

پس از طراحی لوگوی خود، می‌توانید از آن در قالب‌های رسانه‌های اجتماعی، تنوع رنگ‌ها استفاده کنید و حتی ظاهر کلی را پس از خرید به‌روزرسانی کنید.

Looka همچنین یک افزونه «Brand Kit Subscription» ارائه می‌کند که شامل همه چیزهایی است که برای شروع کسب و کار خود نیاز دارید، فراتر از لوگو.

این بدان معنی است که می توانید از Looka برای پست های رسانه های اجتماعی، کارت های ویزیت، امضاهای ایمیل، سربرگ ها، فاکتورها، دستورالعمل های برند و موارد دیگر استفاده کنید. این یک افزونه پولی است که سالانه 96 دلار در سال صورت‌حساب می‌شود یا اگر می‌خواهید یک وب‌سایت تولید شده با هوش مصنوعی نیز داشته باشید، 196 دلار در سال است. می‌توانید با کد «JUSTCREATIVE10» 10 درصد تخفیف در سال اول خود دریافت کنید و بررسی Looka Logo Maker ما را بخوانید.
بیشتر بدانید

بخوانید :   نایاب ترین مجموعه فرهنگ لغات و اصطلاحات کوچه بازاری و عامیانه قسمت 330

3. CorelDRAW – یک نرم افزار عالی با قابلیت های طراحی عمیق

پس از گزینه های تازه کارتر، CorelDRAW یک نرم افزار طراحی لوگو عالی است که هم برای طراحان و هم برای غیر طراحان به طور یکسان مناسب است. برخلاف بسیاری از نرم‌افزارهای طراحی با جزئیات بیشتر، CorelDRAW کار بسیار خوبی برای کاربرپسند ماندن انجام می‌دهد و در عین حال چندین ویژگی را برای ایجاد لوگوی چشمگیر ارائه می‌دهد.

و CorelDRAW با جزئیات طراحی پیچیده تر کار بسیار خوبی انجام می دهد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که با استفاده از اشکال، انتخاب های مختلف فونت و قالب ها، طرح های لوگوی همه کاره تری ایجاد کنید. بهترین بخش این است که هم مقیاس پذیر است و هم به راحتی می توان آن را بر اساس الزامات طراحی تغییر داد.

با CorelDRAW می‌توانید ابزارهای حرفه‌ای تصویر برداری، طرح‌بندی، ویرایش عکس و طراحی را در اختیار داشته باشید. CorelDRAW به عنوان یک نرم افزار هنر دیجیتال برجسته عمل می کند و چندین براش با طراحی بصری کاربر دارد.
بیشتر بدانید

4. Affinity Designer – بهترین جایگزین برای Adobe Illustrator

وقتی صحبت از بهترین نرم افزار طراحی چندکاره به میان می آید، Affinity هم از نظر کیفیت و هم قابلیت سفارشی سازی متمایز است. این پلت فرم چند منظوره دارای یک رابط کاربردی و کاربر پسند است که کاملاً روان عمل می کند.

Affinity Designer یک نرم افزار برنده جوایز، برای طراحی لوگو، ماکت ها، آیکون ها، طراحی UI و حتی آثار هنری عالی است. با دستگاه های ویندوز، مک و آیپد سازگار است و استفاده از آن را در حین حرکت کاربردی و راحت می کند.این نرم افزار ساده تر از Illustrator است. مقرون به صرفه است و به راحتی می توانید یک نرم افزار آویزان را تهیه کنید. Affinity Designer یک است نرم افزار طراحی مبتنی بر عملکرد بالا که برای متخصصان خلاق در دسترس است.

Affinity با حرکت و زوم با سرعت 60 فریم در ثانیه، جلوه‌های زنده، گرادیان و حالت ترکیبی ارائه می‌شود. بر اساس اولویت‌هایتان، می‌توانید نسخه‌ای با قابلیت برداری و شطرنجی یا فقط وکتور را انتخاب کنید، اگر کار شما بیشتر آیکون‌ها و UI محور است.

یکی از ویژگی‌هایی که به Affinity Designer کمک می‌کند این واقعیت باشد که می‌تواند فرمت‌های فایل PSD، AI، PDF، SVG، JPG، TIFF، و EXR را پردازش کند که در هنگام همکاری با طراحان دیگر عالی است. برای گزینه های بیشتر Adobe Illustrator اینجا را ببینید.
بیشتر بدانید

5. Canva – بهترین نرم افزار رایگان طراحی لوگو

برای طراحی و برندسازی مقرون به صرفه، Canva بدون شک بهترین نرم افزار آرم رایگان موجود است. Canva از یک رویکرد طراحی با کشیدن و رها کردن بیشتر استفاده می کند که به شما امکان می دهد اشکال و قالب های مختلفی را انتخاب کنید و آنها را مطابق با الزامات طراحی برند و لوگوی خود سفارشی کنید.

و در حالی که نسخه رایگان می تواند محدود کننده باشد، خواهید دید که Canva Pro یک جایگزین عالی برای طراحی لوگو، مواد برندسازی و حتی اینفوگرافیک است. با Canva، شما همچنین می توانید تصاویر خود را آپلود و اضافه کنید. می‌توانید از این تصاویر برای ترکیب اشکال سفارشی و لایه‌بندی آن‌ها برای ایجاد لوگویی که به بهترین وجه با اهداف تجاری شما مطابقت دارد، استفاده کنید.

Canva یک نرم افزار ساده و کاربردی است که از منحنی یادگیری بسیاری از کاربران با نرم افزار Adobe جلوگیری می کند. و اگرچه به اندازه Illustrator برای ایجاد لوگو همه کاره نیست، Canva قطعا کار را انجام می دهد.

منبع: گرافیستار https://graphi-star.com/