مدیر عامل ZenGo می‌گوید کیف پول‌های رمزنگاری کلید Web 3 هستند

بهمن ۱, ۱۴۰۱ by بدون دیدگاه

BeinCrypto با اوریل اوهایون، سرور ZenGo صحبت کرد. در مورد اینکه چگونه کریپتو به سمت پذیرش جریان اصلی حرکت می‌کند و اینکه چگونه آنطور که ما در حال حاضر می‌دانیم این امر مستلزم خودسرپرستی نخواهد بود، می‌کند.

“نه کلیدهای شما، نه سکه های شما” یکی از گفته های بارز در دنیای ارزهای دیجیتال است. در حالی که بسیاری از افراد ممکن است از طریق صرافی‌های سرمایه‌گذاری کنند، باید بر خودسرپرستی به عنوان رمز واقعی وجود داشته باشد.

در حالی که اخلاقیات پشتیبانی آن به نفع کاربر نهایی باشد، عملی بودن نگهداری از خود بسیار بی‌ثبات‌تر است. کاربران خود را گم کرده اند و هرگز نمی توانند سکه های خود را ببینند.

 

این مشکلی است که اوهایون و تیم ZenGo در حال تلاش برای رفع آن هستند. به نام “کیف پول رمزنگاری برای همه”، هدف آنها این است که مالکیت را غیرمتمرکز و ساده اما نه آنقدر مخاطره آمیز کنند.

Crypto آینده است اما چگونه به آنجا رسید

در حال حاضر، فضای کریپتو با نرخ چشمگیری در حال گسترش است. با این حال، برای کسانی که شرکت می کنند، باید از دارایی ها و سرمایه گذاری کلی آنها باقی می ماند.

در حالی که ممکن است همه کارها باشند و حتی برای کالاها به ارزهای دیجیتال پرداخت کنند، سیستم‌هایی که این امکان را فراهم می‌کنند هنوز ساده نشده‌اند.

اوهایون با دیدن این کار می‌خواهد کاری را انجام دهد.

“من فهمیدم که فناوری بلوک چین آینده اقتصادهای دیجیتال ما خواهد بود. بازی های بلوک چین و موارد دیگر، این امر حتی می شود. او می گوید.

“هیچ رمز عبور خود را فراموش کرده ام وجود ندارد”

برای اوهایون، مشکلات کیف پول یک اساسی است.

«هر کیف پول، همه آنها. سخت افزار، کیف پول کاغذی، کیف دسکتاپ، بر اساس کلیدهای موبایل پول عمومی و خصوصی هستند. سوال این است که چگونه آن راه حل های کلیدی محافظت می کنند، که رمز عبوری است که شما می بینید، شرایط، امنیت و امنیت شما برای کنترل وجوه شماست. اگر آن را از دست بدهید، بازی تمام شده است. او میگوید هیچ دکمه رمز عبور خود را فراموش کرده ام در آن سیستمها وجود ندارد.

“این یک نقطه شکست به این معناست که این خط کد یا رمز عبور می تواند همه چیز را به یک واحد بیندازد و آنچه را که ما در اصل می بینیم این است که به طور روزانه افراد سرمایه خود را از دست می دهند. چیزی که بسیار، بسیار، بسیار رایج است.»

ساختمان از پایه

از این نقطه شروع، تیم تصمیم گرفت راه حل خود را بسازد. چیزی ساده، ایمن و قابل مدیریت.

«بنابراین باید با یک صفحه خالی شروع می‌کردیم. می دانستیم مشکل چیست. این بود که آن راه حل ها به میلیاردها نفر نمی رسید. آن‌ها ممکن است به میلیون‌ها نفر برسند، که چنین باشد، اما ما قبلاً نیازهای آن را می‌بینیم، و بنابراین ما به همه چیز نیاز داریم.

«بنابراین تصمیم گرفتیم روی فناوری جدید پیشگامانه کار کنیم که بر محاسبات چند جانبه است. این نسل از رمزنگاری بود که در آن زمان برای کیف پول استفاده نمی شد. همچنین در یک روش جدید برای احراز هویت یک کاربر در کیف پول، به طوری که آنها می توانند خیلی سریع، بسیار ایمن، کیف پولی داشته باشند که قابل هک، حمله و از دست دادن آنها نباشند.”

“بسیار خوب، این نقطه شروع شد. و بر اساس آن، ما شروع به ساخت لایه‌هایی کردیم که این کیف پول را به یک کیف پول بسیار مفید برای استفاده در زندگی روزمره تبدیل می‌کند، نه فقط برای تجارت، بلکه برای استفاده از آن. هر چیزی در رمزارز. پس از این سفری که ما انجام دادیم. او می گوید.

یک کلید غیرمتمرکز برای رمزنگاری شما

برای جلوگیری از ازاوهایون و تیمش با خطر و مقابله با خطای انسانی به خاطر زدایی روی آوردند.

 

“این به ما امکان می دهد تا مکانیزم های پیچیده احراز هویت را بسازیم. جایی که هیچ وقت نباید رازی را به خاطر بسپارید یا بنویسید یا فاش کنید. ، کد شما چیست، درست است، چیزی برای درست کردن وجود ندارد؟”

«بنابراین روشی که ما آن را ساختیم، استفاده از رمزنگاری پیشرفته بر محاسبات چند جانبه است، که اساساً این علم برای بررسی اسرار است. دوم برای ساختن مکانیزم احراز هویت پیشرفته بدون رمز عبور، که در آن هیچ وقت نباید رمز عبور یا چیزی را برای به خاطر سپردن یادداشت کنید.

بخوانید :   سینماگردی در خانه با کد تخفیف فیلیمو

برای احراز هویت شما به روشی است که نسبت به هر رمز دیگری امن‌تر باشد.

باز کردن بسته بندی “نه کلیدهای شما، نه سکه های شما”

علاوه بر حمله و خطای انسانی، خودسرپرستی در حال حاضر دارای یک بررسی برای اوهایون است، کسانی که این موضوع را به عنوان یک موضوع نمی‌بینند، بدون در نظر گرفتن واقعیت‌ها، روایت دلخواه خود می‌کنند.

«این صنعت بر اساس روایت‌های بسیاری استوار است که لزوماً مورد پذیرش‌پذیر است. مردم بدون اینکه فکر کنند کلید شما را تکرار می کنند، نه پول شما و این همه چیز. اما آنها معنی آن را نمی فهمند.»

به این بستگی دارد که چه کسی رمزنگاری شما را کنترل می کند

برای اوهایون و تیمش، نمی‌توانم تنها یک روایت در فضایی مانند رمزارز وجود داشته باشد. او توضیح می دهد که این در حال حاضر در ایجاد دنیای رمزنگاری واضح است.

“اکثریت قریب به اتفاق ارزهای دیجیتال در کیف پول های رمزنگاری ذخیره نمی شود. اکثریت قریب به اتفاق ارزهای رمزنگاری شده در یک صرافی ذخیره شده می شوند. مردم اغلب نمی‌دهند، مردم از چیزی استفاده می‌کنند که برایشان منطقی است و نه برای افراد معدودی که از نظر چیزی مذهبی را بدون فکر به معنای آن تکرار می‌کنند.»

“آنچه که ما فکر می کنیم مهم است این است که شما باید خود را کنترل کنید. اگر کنترل کنترل، نمی توانید در اقتصاد دیجیتال مشارکت کنید. صرافی است، کنترلی در نحوه عملکرد زیر صرافی قانون کار با آنها را اعمال می کند. » او توضیح می دهد.

«بنابراین اگر سکه خود را کنترل می‌کنید، این روایت کاملاً متفاوت است، و این روایت می‌کند زیرا این روایت است که مردم را قادر می‌سازد تا به طور واقعی و منصفانه در اقتصاد بومی دیجیتال مشارکت کنند. بنابراین ما برای آن روایت می‌سازیم، بنابراین مردم به روشی امن می‌شوند.»

آنچه درباره صرافی ها و کیف پول ها اشتباه گرفته شده است

در حالی که اوهایون تندروها را به شدت در برابر مبادلات مختلف می بیند، آن طرف را نیز می بیند. از افرادی که در این فضا می‌شوند، کیف پول را می‌بینند در حالی که اینطور نیست.

 

«مشکل واقعی این است که برای مشارکت در اقتصاد دیجیتالی که بر بلوک چین است، مشارکت می‌کند، بنابراین اگر می‌خواهم در NFT‌ها در بازی‌های بلوک چین جدید، در DAO شرکت کنید، اگر می‌خواهید هویت آنلاین خود را داشته باشید، همه آن‌ها کارهایی هستند که نمی توانید با مبادله انجام دهید. غیرممکن است زیرا آنها دارای کلید خصوصی شما هستند و شما را از پایگاه داده ای که شما را به خدمات بلاک چین متصل می کند، حذف کرده اند.

«بنابراین تا همین امروز، یک کیف پول غیر حافظ به عنوان جایگزینی برای مبادله برای محافظت از وجوه مورد توجه قرار می گیرد. اما در حال حاضر، کیف پول های کریپتو یک جایگزین. آنها باید باشند. اگر می توانید در اقتصاد web3 شرکت کنید، نمی توانید این کار را با تبادل انجام دهید. به هیچ وجه،» او می گوید.

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/ethereum/