بازی جی تی آی 5 برای اندروید

اسفند ۲۷, ۱۴۰۱ by بدون دیدگاه

دانلود بازی بازی جی تی آی Grand Theft Auto: San Andreas به همراه نسخه مود شده در قابل فایل نصبی بدون دیتا با لینک مستقیم در وبسایت قرار داده ایم. این بازی یکی از بازی های بسیار پرطرفدار است !

 

دانلود جی تی آی برای گوشی و معرفی آن

جی تی آی یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های کنسول های بازی مختلف از جمله پلی استیشن ۲ می باشد که در طی سال های مختلف برای کامپیوتر اندروید و دیگر سیستم عامل ها نیز عرضه شده است. وب سایت اپیروید مثل همیشه تصمیم بر قرار دادن نسخه مود شده یک بازی دیگر را گرفته است که این بازی جی تی آی می باشد.

نسخه های متفاوت و مختلف مشابه ی از این بازی در اندروید و دیگر سیستم عامل ها عرضه شده است که ما در این مطلب سعی کردیم نسخه اصلی آن را به همراه فایل نصبی مود شده قرار دهیم که توسط کمپانی اصلی و سازنده خود بازی منتشر شده است.

این بازی به صورت رایگان عرضه نشده در گوگل پلی با قیمت چند دلار در فروشگاه آن به فروش می رسد که بیش از یک میلیون نفر آن را خریداری و بر روی موبایل های اندرویدی خود نصب کردند که تعداد و ارقام بسیار بالایی است. در واقع جی تی آی مخفف جمله اتومبیل دزدی نام آن را کوتاه کرده و بازی را با این نام منتشر کردند.

 

 بازی جی تی آی 5 برای اندروید

بازی Grand Theft Auto: San Andreas از هر لحاظ فوق العاده است به طوری که در آن شما شاهد یک گیم پلی آزادانه با طراحی خاص و خارق العاده خواهد بود که می تواند ساعت ها شما را جذب خود کند. اگر نسخه پلی استیشنی این بازی را تجربه کرده باشید متوجه حرفامون می شوید ! همچین از این رو ما دانلود زولا موبایل را در سایت فراهم کرده ایم !

یکی از ویژگی‌های این بازی این است که کاربر بعد از چند ساعت بازی خسته نمی شود و بیشتر نسبت به بهش علاقه پیدا می کند تا بازی را ادامه دهد. از این رو از بازی جی تی ای وی یکی دیگر از نسخه های بازی GTA اصلی است که همانطور که گفته شد طرفداران بسیار زیادی دارد. سعی خواهیم کرد در آینده آن نسخه را نیز در وبسایت قرار دهیم. آخرین آپدیت Grand Theft Auto: San Andreas با لینک مستقیم در ادامه مطلب قابل دریافت و نصب است که در گوگل پلی به صورت پلی با مبلغ 6.99 دلار قابل خرید است اما آن را به صورت رایگان قرار داده ایم!

بخوانید :   راهنمای جامع و کامل خرید لوازم جهیزیه

ما دانلود بازی جی تی آی 5 را پیشنهاد می کنیم.

 

آشنایی با بازی جی تی آی وی :

Grand Theft Auto V جی تی آی وی بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط Rockstar North توسعه یافته و توسط Rockstar Games در سال 2013 منتشر شده است. این بازی پس از Grand Theft Auto 4 (2008) هفتمین بازی از سری Grand Theft Auto است. داستان این بازی در ایالت خیالی سن آندریاس واقع در جنوب کالیفرنیا اتفاق می افتد. بخش تک نفره بازی به داستان سه شخصیت اصلی می پردازد.

سارق بازنشسته بانک مایکل دی سانتا، اوباش خیابانی فرانکلین کلینتون و فروشنده مواد مخدر و فروشنده اسلحه ترور فیلیپس. این سه نفر تحت فشار یک سازمان دولتی فاسد و جنایتکاران قدرتمند سعی در سرقت دارند. طراحی دنیای بازی به بازیکنان اجازه می دهد آزادانه در حومه شهر سن آندریاس و شهر خیالی لس سانتوس واقع در لس آنجلس پرسه بزنند.

شما می توانید این بازی را ها از وبسایت اندروید پارسی به آدرس androidparsi.ir دریافت و نصب نمایید.

 

ویژگی های بازی جی تی آی 5 Gta san andreas :

 

محتوای غنی با کیفیت از جنایت ها تا انجام کارهای آزادانه

انبوهی از تومبیل های مختلف از بزرگ و کوچک برای سرقت

درگیری با باندهای مختلف و گنگسترها

انجما ماموریت ها یا کشت آزادنه

شهر بزرگ

و …