چرا جراحی شکم در بیتا کلینیک را توصیه می‌کنیم؟

اسفند ۳, ۱۳۹۹ by بدون دیدگاه

چگونه برای انجام عمل‌های زیبایی مربوط به شکم، سینه و یا اندام بهترین مرکز جراحی را انتخاب کنیم؟ انجام عمل‌های زیبایی در کشور ما داوطلبان زیادی دارد و به نسبت، مراکز دولتی و خصوصی زیادی نیز برای انجام این جراحی‌های زیبایی وجود دارد. اما چگونه می‌توان قابل اطمینان‌ترین این مراکز را انتخاب کرد؟ یکی از راهکارهای اساسی برای پیدا کردن یک مرکز معتبر، استفاده از تجربیات بیمارانی است که قبلا در آن مرکز تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند. به همین خاطر تصمیم گرفتم تجربیات خود را از انجام عمل ابدومینوپلاستی در کلینیک بیتا، مرکزی برای انجام عمل‌های زیبایی مربوط به شکم، سینه و اندام، در قالب یک مقاله در اختیارتان بگذارم.

به خاطر داشته باشید که انجام عمل زیبایی در هر نقطه از بدن به صورت مستقیم با زیبایی چهره و یا اندام شما در ارتباط است؛ بنابراین باید مرکزی را انتخاب کنید که بیشترین درصد رضایت مراجعه کنندگان و بیماران سابق را دارد. چرا برای انجام عمل جراحی لاغری کلینیک بیتا را انتخاب کردم؟ برخورداری این کلینیک از جراح و تیم پزشکی مجرب، دریافت مشاوره‌های قبل و بعد از عمل و همچنین بررسی کردن سابقه درخشان دکتر پروانه منصوری از دلایل مراجعه من به این کلینیک بود. در این مقاله به خدماتی که در این مرکز ارائه می‌شود پرداخته‌ام.

انتخاب یک مرکز عمل‌های زیبایی شکم، سینه و اندام

مدتی پیش که دنبال یک کلینیک برای عمل ابدومینوپلاستی بودم، با یک جستجو در گوگل با سایت‌ها و کلینیک‌هایی زیادی مواجه شدم. به نظر شما چگونه می‌توان به یک کلینیک زیبایی اعتماد کرد؟ چه فاکتورهایی در انتخاب یک مرکز معتبر تاثیرگذار است؟ اگر برای انجام یکی از عمل‌های زیبایی مانند لابیاپلاستی، جراحی شکم، لیپوماتیک و یا حتی جراحی زیبایی سینه داوطلب باشید به خوبی می‌دانید که انتخاب دکتر و مرکز قابل اعتماد سخت‌ترین قسمت کار است!

https://bita.clinic/category/body-cosmetic-surgery/

یک کلینیک معتبر باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟ انجام عمل‌های زیبایی به صورت مستقیم هم با سلامتی و هم با زیبایی شما در ارتباط است؛ بنابراین باید در انتخاب جراح و مرکزی که به آن مراجعه می‌کنید دقت بیشتری داشته باشید. برخی از ویژگی‌هایی که یک مرکز زیبایی باید داشته باشد عبارت است از:

  • جراح و تیم پزشکی مجرب داشته باشد.
  • کادری متعهد، مسئولیت پذیر و دلسوز داشته باشد.
  • جراح دارای تخصص، مهارت و سابقه بالا در کار خود باشد.
  • کلینیک دارای اعتبار و خوش نام باشد.

https://bita.clinic/category/breast-cosmetic-surgery/

چرا بیتا کلینیک را انتخاب کردم؟

اگر برای انجام یکی از جراحی‌های زیبایی مرتبط با شکم، سینه و به طور کلی اندام خود داوطلب هستید ابتدا باید با تحقیق و پرس‌وجو چند کلینیک معتبر را پیدا کرده و در نهایت از میان این چند گزینه برای انتخاب معتبرترین آن‌ها تصمیم‌گیری کنید. کلینیک بیتا انتخاب من برای انجام ابدومینوپلاستی بود. اما چرا این مرکز را انتخاب کردم؟

مشاوره قبل از عمل دریافت کردم

یکی از مهم‌‌ترین نکاتی که قبل از انجام هر عمل زیبایی باید به آن توجه داشته باشید، گرفتن یک مشاوره کامل برای رسیدن به پاسخ تمام سوالاتی است که در ذهن دارید. یک جراح حرفه‌ای قبل از عمل شما را از تمامی مزایا، معایب و همچنین عوارض انجام این عمل زیبایی باخبر می‌کند.

بسته به نوع جراحی که قرار است انجام دهید ممکن است یک یا چندین بار قبل از عمل نیاز به مشاوره تخصصی داشته باشید تا بتوانید با دید بازتری برای انجام این عمل تصمیم‌گیری کنید. خانم دکتر منصوری و تیم پزشکی که در این کلینیک در اختیار دارد به تمامی ابهامات ذهنی شما پاسخ خواهند داد.

بخوانید :   12 + 1 ایده برتر کسب و کار اینترنتی در سال 1401

متخصصانی باتجربه دارد

یکی دیگر از عوامل موثر در تصمیم به انتخاب بیتا کلینیک، برخورداری این مرکز از یک تیم پزشکی مجرب است. فراموش نکنید که نتیجه عمل زیبایی شما تنها به مهارت و سابقه جراح بستگی ندارد؛ بلکه تیم پزشکی مانند متخصص بیهوشی نیز در نتیجه این عمل زیبایی دخیل هستند.

بنابراین لازم است مرکزی را انتخاب کنید که علاوه بر جراح خوش‌نام و باسابقه، از تیم متعهد و باتجربه‌ای نیز برخوردار باشد. دکتر پروانه منصوری دارای 18 سال سابقه تخصصی در کلینیک‌های معتبر و همچنین سابقه‌ای درخشان در بیمارستان میلاد تهران است.

به لطف مراقبت‌های قبل عمل، برای عمل آمادگی کامل داشتم

یکی دیگر از نکات مثبت بیتا کلینیک مراقبت‌های قبل از عمل است. استرس و اضطرابی که بیمار قبل از رفتن به اتاق عمل دارد، می‌تواند بر نتیجه عمل زیبایی او تاثیر زیادی بگذارد. همچنین آگاه نبودن از مراقبت‌های لازم قبل از عمل نه تنها تنش و استرس شما را بیشتر می‌کند، بلکه ممکن است حتی باعث سخت‌تر شدن و طولانی‌تر شدن دوره نقاهت این جراحی شود.

https://bita.clinic/abdominal-surgery/

در مشاوره‌های قبل از عمل در این مرکز بر اساس وزن، سن، سابقه پزشکی و حتی روحیات بیمار نکاتی به او گفته می‌شود تا با آمادگی بیشتری در اتاق عمل حاضر شود. اگر می‌خواهید یک جراحی مانند عمل لابیاپلاستی انجام دهید اما نمی‌دانید چه مراقبت‌هایی قبل از عمل لازم است، می‌توانید از جراح خود راهنمایی کاملی دریافت کنید.

مراقبت‌های بعد از عمل که دوره نقاهتم را کوتاه‌تر کرد

نیمی از نتیجه عمل‌های جراحی چه عمل‌های درمانی و چه زیبایی، به مراقبت‌های بعد از عمل که باید توسط خود فرد بیمار انجام شود بستگی دارد. با مراقبت‌های غلط ممکن است سلامتی خود را به خطر بیندازید و دوره نقاهت بعد از عمل را طولانی‌تر کنید.

دکتر پروانه منصوری در کلینیک بیتا پس از عمل، در جلسات مشاوره‌ای مشابه قبل عمل توصیه‌هایی را برای شما خواهد داشت که به بهبودی سریع‌تر شما کمک زیادی می‌کند. اگر نمی‌خواهید در مرکزی تحت عمل جراحی قرار بگیرید که ارتباطتان با جراح تنها مختص به روز جراحی باشد، بیتا کلینیک یک انتخاب مناسب است!

خدماتی که در بیتا کلینیک دریافت خواهید کرد

همان‌طور که در ابتدای مطلب نیز ذکر کردیم، کلینیک بیتا یک مرکز عمل‌های زیبایی شکم، سینه و اندام است. خدماتی که در این مرکز به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود عبارتنداز:

  • جراحی زیبایی بدن
  1. لیپوماتیک شکم
  2. عمل لابیاپلاستی
  3. جراحی شکم
  4. عمل ابدومینوپلاستی
  • جراحی زیبایی سینه
  1. عمل لیفت سینه
  • درمان بیماری‌های مربوط به نشیمنگاه
  1. بواسیر و لیزر هموروئید
  2. جراحی کیست مویی با لیزر

شما می‌توانید از تمامی خدمات فوق در این کلینیک زیر نظر دکتر پروانه منصوری بهره‌مند شوید.