تعمیر‌ قهوه ساز دلونگی

بهمن ۸, ۱۳۹۹ by بدون دیدگاه

دم کردن قهوه در خانه با استفاده از یک قهوه ساز بسیار راحت است و ‌‌‌‌می‌‌توانید هر روز صبح قبل از فعالیت روزمره از خوردن آن بدون اینکه مجبور شوید به یک کافه مراجعه کنید؛ لذت ببرید. این کار زمانی آسان‌تر ‌‌‌‌می‌شود که از قهوه ساز دلونگی استفاده کنید. اما اگر یک روز صبح این روال به هم بریزد و برخلاف معمول دستگاه قهوه ساز شما کار نکند؛ قطعا بسیار کلافه و ناا‌‌مید خواهید شد. رفاه و آسایش یکی از بهترین بخش‌های زندگی است که حذف آن مسلما غیر ممکن خواهد بود. بنابراین تا زمانی که ‌‌تعمیر‌ قهوه ساز دلونگی شما ثمربخش نباشد؛ همچنان برای تهیه یک وعده قهوه به دردسرهای بزرگی دچار خواهید شد.

عیب یابی و ‌‌تعمیر‌ قهوه ساز دلونگی

عمدتا دلایل ‌‌تعمیر‌ قهوه ساز دلونگی به دو دسته تقسیم ‌‌می‌‌گردند. معایبی که بروز آنها بنا بر نقص فنی بوده و از این رو نیاز به ‌‌تعمیر‌ قهوه ساز دلونگی الزا‌‌‌‌می ‌‌‌می‌‌باشد. دسته دیگر ایراداتی است که غیر فنی بوده و با سرویس و اقدامات مراقبتی مانند رسوب زدایی و جرم‌گیری رفع خواهند شد.

برخی از دلایل خرابی قهوه ساز دلونگی

دستگاه قهوه ساز برحسب مدل و کارایی عملیات آن مجهز به اعلام اخطارهایی است که برای رفع بسیاری از آنها نیاز به مراجعه به نمایندگی برای ‌‌تعمیر‌ قهوه ساز دلونگی نمی‌باشد. برخی از این پیام‌ها عبارتند از:

  • قهوه ساز روشن نمی‌شود

در صورتی که قهوه ساز روشن نشود؛ حتما بررسی کنید که کلید پاور دستگاه روشن باشد. در مرحله بعد لازم است چک کنید که پریز برق سالم باشد. چنانچه پس از چک کردن سلامت برق ساختمان همچنان دستگاه شما روشن نشد؛ احتمال خرابی برد اصلی و همچنین سیم کشی و سوکت‌های قهوه ساز محتمل‌تر ‌‌می‌‌شود. بنابراین برای ‌‌تعمیر‌ قهوه ساز دلونگی لازم است تا با ‌‌تعمیر‌گاه مجاز این دستگاه تماس بگیرید.