مرداد ۲۲, ۱۳۹۹

آشنایی با موفق ترین فریلنسرها

فریلنسر شدن به نظر ایده جذابی واسه ادامه کسب و کاره اما اگه خواهان موفقیت در این میدون هستین باید فنون و اصول اونو هم خوب بدونین. موفق ترین فریلنسرها در دنیا کسائی هستن که روش درست مدیریت کردن کار خود در مورد معرفی، تبلیغات، تعریف خدمات و قیمت گذاری رو می دانند و مشتریان رو به خود جذب می کنن.

قیمت

در این مقاله با موفق ترین فریلنسرها در دنیا و روش کاریشون آشنا میشین. کسائی که هرساله بیشتر از ۱۰۰ هزار دلار درآمد دارن. قبل از این که به سراغ موفق ترین فریلنسرها بریم با تعدادی از پیشنهادای عادی اونا آشنا میشیم.

دلار

سرفصل محتوا

  • پیشنهادای مهم موفق ترین فریلنسرها در دنیا به شما
  • الیس بنون
  • پل جارویس
  • جو مولیچ
  • میشل شرودر
  • هلن پاتریکیس
  • برندون سیمور
  • پریستون لی
  • کامل راس
  • بیانکا بُرد
  • لونت لوی و جیسن راتمن
  • میراندا مارکیت

پیشنهادای مهم موفق ترین فریلنسرها در دنیا به شما

دقیق شدن و فوکوس کردن روی بازارهایی موسوم به «نیچ مارکت» (niche markets) بیشتر کنین. نیچ مارکتا، بخشایی کوچیک و خاص از بازار هستن که بودجه چندانی واسه خرج کردن در نظر ندارن و با بودجه ای کم اجناس و خدمات شون رو واسه بخش خاصی از بازار معرفی می کنن. به عنوان فریلنسر باید بر بخشی خاص از بازار و مشتریان تمرکز داشته باشین.

از برندسازی شخصی غافل نشید. روش و سبک خاص خودتون رو بسازین و خاص بودن تون رو به مشتریان هم منتقل کنین.

اگه شغلی مشخص در شرکت یا سازمانی دارین، به طور کامل اونو ترک نکنین و اجازه بدین که کارتون به عنوان فریلنسر رشد کنه بعد مبادرت به ترک کلی شغل فعلی تون کنین.

هیچوقت پروژه هایی که از عهده تون خارج هستن رو قبول نکنین. این کار باعث می شه تا شون و اعتبارتان زیر سؤال بره. تبلیغ شما تنها وابسته به موفقیت کار و کیفیت پروژه هاییه که ارائه می کنین. پس باید بیشترین دقت رو در تحویل و تکمیل خواسته مشتری به کار ببندین.

واسه مبلغی پول، معروفیت و اعتبارتان رو خدشه دار نکنین و اگه در اول کارین هم از همون شروع، با قدرت به دنبال ساختن برند شخصی خود باشین.

الیس بنون

الیس یکی از موفق ترین و محبوب ترین مربیان خلاقه که به طور زنده و مستقیم آموزش میده. اون از راه سایت خود کار آموزش و فروش وسیله بازاریابی رو انجام میده.

اون واسه جلب مشتریان تازه، اقدامات هوشمندانه ای می کنه، واسه نمونه به سراغ رویدادها و اخبار روز میره، درباره اونا محتوا تولید می کنه و در فضای مجازی به شکل ایمیل مشتری هدف خود رو نشونه میگیره.

مهم ترین پیشنهاد اون به فریلنسرها اینه که بر بخشی خاص از فعالیتا و مشتریان تمرکز داشته باشن.

پل جارویس

پل جارویس یکی از موفق ترینا در میدون فریلنسریه. ۱۷ ساله که پل جارویس به عنوان طراح فریلنسر مشغول به کاره. اون داستان جالبی داره.

حدود ۱۷ سال پیش «پل» از شرکتی که کار می کرد بی خیال شد و به محض خروج از شرکت، تعدادی از مشتریان قبلی شرکت واسه همکاری با اون پیشنهاداتی مطرح کردن. در واقع بسیار اتفاقی پا به میدون فریلنسرها گذاشته و از روزی که کار خود در شرکت رو ترک کرده تا کنون سرش شلوغه و سیل پیشنهادات متفاوت به سویش روونه س.

در این چند سال خوب یاد گرفته که رمز موفقیت واسه کار کردن به عنوان فریلنسر اینه که برند شخصی خود رو خوب خلق و مدیریت کنه. تبلیغات دهن به دهن (بازاریابی ویروسی) یعنی تبلیغاتی که مشتریان به صورت خودجوش واسه کسب و کارای جور واجور انجام میدن، یکی از رموز اصلی موفقیت «پل» است.

جو مولیچ

«جو مولیچ» از موفق ترین فریلنسرها در بخش نویسندگی و تولید محتوا هستش. اون ۱۵ سال در این میدون فعالیت داشته و با نشریات و مجلات معتبری همکاری کرده. کسب جوایز معتبر و زیاد تنها گوشه ای از موفقیتشه.

جو عقیده داره که واسه رسیدن به موفقیت به عنوان یه فریلنسر باید مشتریان و بازار خود رو به درستی هدف گیری کنین. مثلا به عنوان نویسنده محتوا، بخش کاریتون رو درست و مشخص تعریف کنین. باید بدونین که در چه زمینه ای می نویسید و از تنوع و گستردگی زیادتر از اندازه دوری کنین.

میشل شرودر

میشل مدرک خود رو در رشته کسب و کار MBA در گرایش مالی گرفته. این رشته به اون کمک کرده تا اطلاعات خوبی در بخش سرمایه گذاری و کسب و کار مالی داشته باشه.

میشل اول به تولید محتوا در سایتای معتبر و سایت خود در مورد کسب و کار پرداخته و بعد با شهرتی که پیدا کرده، کار خود رو پیشرفت داده و از راه تبلیغات به دستمزدی عالی رسید. اون کلی معروفیت خود رو مدیون سبک زندگی باحال و ارائه اون در شبکه های مجازیه. شرودر با تکیه بر ساختن برند شخصی تونسته به نامی معتبر در مورد مشاوره امور مالی بدل بشه و یکی از موفق ترینا در میدون فریلنسریه.

هلن پاتریکیس

هلن هم نمونه ای دیگه از بانوان موفقیه که به عنوان فریلنسر مشغول به فعالیت هستن. زمینه کاری اون، مشاوره واسه فعالیتای روابط عمومی، تعیین روش هدف دار واسه مدیریت شبکه های اجتماعی و برگزاری رویدادها هستش.

در واقع پاتریکیس یه جور مشاور بازاریابی و تبلیغات فریلنسره. اون رمز موفقیت خود رو در انتخاب درست مشتریان عنوان می کنه. به نظر اون هیچوقت نباید با ارباب رجوعانی که درک درستی از ایده ها و فعالیت هاتون ندارن، کار کنین. صرف این که به شما دستمزدی داده می شه، نباید تخصص و مهارت هاتون رو به هر کسی بفروشین.

این راه و روش باعث می شه تا شبکه درستی از ارتباطات دلخواه دور و برتون شکل بگیره و انگیزه و اقدامات تون واسه موفقیت و پیشرفت شغلی گسترده تر بشه.

برندون سیمور

برندون یکی از مشهورترین کارشناسان بهینه سازی سایتا و تولید محتوا هستش. فعالیت اون در مورد سئو سایت بسیار گسترده بوده و با سایتا و مشتریان شدیدا معروف و معتبری همکاری کرده.

سئو

اون به همه کسائی که قصد ورود به مشاغل به شکل فریلنسری رو دارن، پیشنهاد می کنه که شغل فعلی شون رو رها نکنن. به نظر اون پیش بردن پروژه ها به شکل یه فریلنسر و حفظ شغل فعلی در کنار اون یه جور امنیت خاطر واسه فرد بوجود میاره. تا وقتی که درآمدتون از فریلنسر بودن به ثبات درنیامدهه، بهتره منبعی امن و ضمانت شده داشته باشین.

پریستون لی

تخصص پریستون لی بسیار خیلی مهمه، اون سایتی داره که از راه اون به بقیه فریلنسرها روش موفقیت، روش هدف دارای کاری و رموز فعالیت رو آموزش میده. اونم مانند تموم حرفه ایای کسب و کار به تاثیرگذاری زیاد تبلیغات دهن به دهن مشتریان ایمان داره.

اون در سایت خود از راه کارایی واسه موفقیت در بخشای جورواجور فریلنسرینگ میگه و بسیار موفق و ثروتمنده. بخش فعالیت اون آخر هوش و استعدادش رو نشون میده. واقعا حرفه اون فریلنسریه که آموزش تخصصی به فریلنسرها میده.

کامل راس

کامل فعالیتای زیادی رو تجربه کرده. اول در مورد طراحی سایت فعالیت می کرد اما به بقیه بخشا مانند طراحی گرافیک هم در صورت نیاز مشتری سرک می کشید. اونم معتقد به دقیق شدن و فوکوس کردن بر بخش خاصی از مشتریان و اصطلاح نیچ مارکتا هستش. بهترین روش تبلیغات هم به نظر اون تبلیغات wom یا زبانی از طرف مشتریان وفادار به دیگرونه.

بیانکا بُرد

بیانکا هم یکی از موفق ترین فریلنسرهاه که در مورد طراحی سایت فعالیت می کنه و مشتریان بسیار زیادی داره. اون رمز موفقیت رو اضافه کردن به حساب مشتریان می دونه و با خلاقیتی که داره و رقابتای جدیدی که قبول می کنه، موفقیت اونو تضمین می کنه.

خلاقیت

لونت لوی و جیسن راتمن

لونت لوی خدمات مختلفی در بخش وب و تولید محتوا ارائه می کنه. اون رمز موفقیت فریلنسرها یا هر فروشنده دیگری رو در ارائه موفق خود و توانایی هاش می دونه.

جیسن در مورد کمپینای تبلیغاتی آنلاین فعالیت می کنه. اون رمز موفقیت خود رو در دونستن روش روبرو شدن با افراد سخت گیری می دونه که اگه مدیریت رفتار با اونا رو بلد نباشین در این حرفه دووم نمی بیارین.

میراندا مارکیت

میراندا یکی از موفق ترین نویسنده های فریلنسره که با انتشارات مختلفی همکاری داشته. اون با سایتای معروفی مانند فوربز همکاری می کنه و عقیده داره دلیل استقبال مشتریان از اون، شهرتیه که کم کم و با تلاش ساخته.

منیع: payment24.ir